Heb jij net een nieuwe woning gekocht of ga je binnenkort verhuizen?
Dan is het belangrijk na te gaan denken over je lichtplan.
Uhhh…lichtplan? Ik ga toch gewoon naar de bouwmarkt of zoek op internet en ik koop een aantal lampen?
Aiii….Een belangrijke stap gemist!
Veel mensen kennen het belang van goede verlichting in en om de woning niet.
Een goed lichtplan helpt jou daarbij. Je krijgt namelijk advies in het hoe en wat je het beste kunt doen, om tot een juiste lichtbeleving te komen in jouw woning.
Daarnaast geeft een lichtplan met bijpassend advies, inzicht, in welke lichtoplossingen je nodig hebt. Zo maak je met elkaar een keuze in de juiste armaturen en de lichtkleur.
En ook wordt er een lichtschema gemaakt, welke voor het installatiebedrijf van jouw woning, een duidelijke invulling geeft aan de werkzaamheden, welke zij voor jou kunnen gaan verrichten.
Kortom, je bespaart kosten in de vorm van een goede aanpak, je bespaart energie door het gebruik van professionele lichtoplossingen. Je sluit aan op misschien wel een slimme applicatie voor bediening met een app. Maar vooral zorg je voor een prettige leefomgeving door het toepassen van het juiste licht.
Bij Lucks Hoeksche Waard kun je terecht, als het gaat over een lichtplan.
Sterker nog, we mogen het beter een lichtontwerp noemen.
Want een goed plan start met de basis en wordt aangevuld met passie en creativiteit.
Niets is leuker, dan een lichtplan, welke voor jou past en zelfs uniek is.
En daarom geven wij advies bij ons in de winkel of bij jou op locatie.
Wat is belangrijk om te weten wanneer je een lichtplan wilt laten maken?
1. Neem je plattegrond mee naar het adviesgesprek.
2. Maak een leuk moodboard, waar jouw stijl van wonen goed zichtbaar is.
3. Kies waar je in of buiten de woning een lichtplan voor wilt laten adviseren.
4. Denk alvast na over een richtbudget.
5. Bel naar de winkel, mail of kom langs voor het maken van een afspraak.
Veel mensen welke op de website zoeken, komen het lichtadvies niet tegen.
Dat klopt! Want wij houden van een persoonlijke aanpak, daar waar het gaat over de aanpak en het geduld, om zo via mond tot mond reclame, voorgesteld te worden aan de ander. En uiteraard leggen wij telkens meer uit over het concept, want het komt immers terug in onze naam LUCKS 😉 in de vorm van de “C”.